What’s next in marketing

Van september tot en met december 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketingjobs.

Alles wat je moet weten om jouw marketingstrategie future proof te maken, ontdek je hier! 

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met
 

25 sep 2018 07:30, Bloovi Studio
“Als we niet willen dat de digitalisering het métier van marketeer doet verdwijnen, moeten we human nerds creëren” Marketing

“Als we niet willen dat de digitalisering het métier van marketeer doet verdwijnen, moeten we human nerds creëren”

De marketingwereld zit midden in een generatiewissel: de whizzkids hebben hun intrede gemaakt, de brand builders en storytellers zwaaien stilaan af. De marketeer van de toekomst is volgens Dado Van Peteghem (Duval Union Consulting) een perfecte kruising tussen beide generaties. “Het moet een human nerd zijn: iemand die data kan analyseren en artificiële intelligentie begrijpt, maar die ook het métier kent en een menselijke connectie met de klant kan maken. Een echte hybride dus.”