What’s next in marketing

Van september tot en met december 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

“Hoe meer touchpoints voor de klant, hoe groter de nood aan één commandocentrum voor al je sociale media”
“Hoe meer touchpoints voor de klant, hoe groter de nood aan één commandocentrum voor al je sociale media”

Sociale media moeten vandaag far beyond het marketing- of communicatiedepartement gaan. Als bedrijven betere inzichten willen in hun klanten en een betere customer experience, moeten de silo’s weg. “Een moderne organisatie heeft nood aan een commandocentrum voor alle sociale mediakanalen, waar ze inzicht krijgen in de klant, en die inzichten onmiddellijk vertalen in concrete actie”, aldus Luc Schamhart, Regional VP Marketing Cloud bij Salesforce.

Channels
  • 20 nov '18
  • 5
  • 577
Data
Tools & Tech
Marketeer of the Future
Channels
nieuwsbrief

Vink jouw gewenste nieuwsbrief aan en ontvang de sterkste Bloovi artikels.

Connecteer met 81.778 abonnees